maandag, januari 09, 2006

J'arrive!

Eindelijk, achter me een bed, links een blauwe lucht en voor me internet! Na een kleine 20 uur ben ik zondagavond aangekomen en gecrashed in mijn stapelbed (bovenkant) in een 12 m2 kamer. Een heerlijke reis, het 'ben gaat naar Amerika boekje' was echt geweldig om te lezen! Iedereen superbedankt, vooral mijn lieverd die ik héél erg mis (>>)!


De entrée op het vliegveld was prima, geen enkele moeilijke vraag gehad over terrorisme of broodjes met kaas in mijn tas. En meteen een leuk gespek in de trein met een docent theatertechniek op een privé (of zoals hij het noemt, 'independent') school. Ik heb afgesproken om eens een kijkje te gaan nemen. Verder was het even schrikken & genieten in de metro.. enorme ghetto taal om me heen. Hier is iedereen erg behulpzaam en stelt zich meteen voor. De vraag 'where are you from?' is erg populair. Zwitserland, China, Zweden, US (..) en Italië zijn al gepasseerd.

Zo, nu eerst een camera halen!

1 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Goed te horen dat je veilig en wel bent aangekomen en de eerste ervaringen 'gescoord' hebt, Ben!
Samen met Grietje heb ik net de sfeer op de campus geproefd dankzij http://www.berkeley.edu/tour.
Een aanrader voor andere bezoekers op jouw site (zeker zo lang je nog geen digitale camera hebt).
Tot ziens, horens, schrijfs,
Jakob en Grietje

10:25  

Een reactie posten

<< Home