maandag, januari 09, 2006

Testing the Canon A520

Vandaag mijn 1e blik geworpen op Berkeley. Ongelooflijk mooi...
Hier een impressie.. (zie ook http://www.berkeley.edu/tour):

Hoogste gebouw op de campus ('sather tower').. de klok! Zie rechtsonderin een filosoof aan het werk.. >



Links: het thuis van de economen.

Ingang van de 'Haas School of Business'. >

Links: de achtertuin van de (werkelijk overwegend minder aantrekkelijk) puur uit vrouwen bestaande vereniging..

En zo hoort het! Mooi sportief fietsje inclusief bijpassende valhelm! >

De voorkant van International House, het gebouw waar ik de komende tijd slaap & eet. >


1 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Welcome to California! Je rollercoaster avontuur gaat beginnen. Studeren aan een zeer 'prestigious' universiteit gecombineerd met het veelzijdige leven in California.
Hoop dat het net zo betoverend zal zijn als dat het voor mij was. Je fotos zijn zo bekend, heb de kamers in the I house ook gezien (ergens is er uitzicht op de goldengate bridge!) en heb nog gegeten in het I house Cafe toen ik een vriend ging opzoeken vanuit Santa Cruz. Er zijn ook geweldige football games in het stadion daar, tegen Stanford bijvoorbeeld. Ur gonna LOVE it! Heb morgen zelf een reunie met mensen uit California, in Engeland (meeste mensen waren brits maar er komen ook amerikanen). Je gaat mensen ontmoeten die je nog je hele leven bij gaan blijven, geloof me. Er zijn daar heel erg veel bijzondere mensen met bijzondere verhalen, die op hun beurt ook alles over een bijzondere nederlandse jongen willen weten. Geniet met volle teugen en ik zal stiekum jaloers op je zijn. Wil zo graag terug!
Maar ik heb mijn tijd gehad, er staan weer nieuwe avonturen op mij te wachten. Enjoy every breath u take..je hebt deze kans echt verdiend! Ben erg benieuwd naar je belevingen en hoe jij het zult ervaren. Heel veel liefs..

ps. Heb trouwens niets meer van dat meisje gehoord die naar Santa Cruz ging (terwijl ik lange emails heb gestuurd met info). Maar heb wel inmiddels vernomen van een paar vrienden van me uit California dat er nu een meisje woont in het International Living Center uit Maastricht, zal zij wel zijn dan. Je moet haar ook ECHT ooit opzoeken en Santa Cruz zien...als je tijd vind:)

14:31  

Een reactie posten

<< Home