maandag, januari 09, 2006

A Typical Room





3 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Hee lieverd!!
Zijn dat al foto's met je camera?? Is het een andere geworden? Superleuk om foto's te zien, dan kan ik me een beetje een beeld vormen van waar je bent.Hoe is met je? Het ziet er mooi uit daar, en je kamer is al mooi versierd met foto's inderdaad! Vandaag introductie? Ben al benieuwd naar je volgende verhalen!Heb je trouwens mijn mail wel gehad, zag namelijk net dat het niet bij de verzonden items stond...?
Veel plezier en een dikke knuffel! Ik mis je!! Kus Hilde

06:34  
Anonymous Anoniem said...

Hej lieve Benny!
Wat fijn om te lezen dat je helemaal veilig bent aangekomen en dat alles goed met je gaat! Geen nare ervaringen op het vliegveld, en geen gekke vragen over broodjes kaas! Sounds like heaven :)!San Francisco is zo geweldig, tenminste in die twee dagen dat ik de stad heb kunnen bezichtigen heb ik alleen maar positieve ervaringen! En dat zie je ook weer terug in je foto's! Super! Vreemd he, om zo aan een nieuw avontuur te beginnen en an je kamer te zien waar je gewoon 5 maanden in gaat wonen! Maar dat komt helemaal goed!
Geniet van de eerste dagen en van alle nieuwe dingen en mensen die op je afkomen! Vanuit SC denk ik aan je! En we moeten snel een keer mailen over onze roadtrip en mijn bezoek aan Berkeley! Ik heb er zin in!
Dikke kus, Maya

16:39  
Anonymous Anoniem said...

Heyyy Benny,
Vet dat je er nu zit...het doet mij weer helemaal denken aan mijn tijd daar. Heeeel erg veel plezier, geniet er van, leer veel en maak heel veel lol!
Groetjes,
Annette

22:50  

Een reactie posten

<< Home