zondag, februari 12, 2006

Pleasure Grove: Oakland Baptist Church

Zondagochtend vroeg op voor de kerk. Gospel is the word: praise the lord, amen, that's it son, give it to me preacher & oh preacher watch yo' self!
Afro-Americans on their best.. :)!















Veel levendige muziek..
















De 6 I-house bezoekers gingen allen op de voorste naast elkaar zitten. Ik werd op de een of andere manier aangetrokken tot deze prachtvrouw en heb met haar samen uit de bijbel mogen lezen! Ze heeft net een ziekte achter de rug (vertigo) en iedereen was weer blij haar in het midden te hebben. En ja heren, ze is single!







Hil, ik heb me met veel moeite in weten te houden tussen deze schoonheden!















(Gelukkig maar.. het mooie vaderschap is nog veel te vroeg voor mij!)

















Het moment waarop de beurzen worden getrokken. Alles draait hier om donaties.












En in een slechte buurt als Oakland (home of the Black Panthers, volgens bronnen hier te zien in Tupac's Dear Mama clip) zijn die niet zo goed gevuld..








En na een heerlijk opzwepende preek over het opzij zetten van je ego, zorgen voor anderen en als leider ook eens een treetje terug doen (en dus afwassen.. Maarten, we zouden hier helden zijn!), ging iedereen weer verder met hun leven. Daar zou ik graag ook wat van meekrijgen, maar is iets moeilijker. Dinsdag is the berkeley budhist monestary aan de beurt!

4 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Haha! Gelukkig weet je je in te houden tussen deze single schoonheden. Je moet wel echt van me houden :)
Weer een mooie samenvatting van een leuk weekend! Weer eens wat anders dan de carnavalsoptochten in Nederland!
Mooi hoe je de voorbeelden van de invloeden van het bescheiden Amerika eruit hebt gepikt!
Fijne dag vandaag, en ik spreek je snel!!
Hele dikke kus en knuffel!!

23:52  
Anonymous Anoniem said...

Hey Ben, ik vond jouw comment op mijn pagina zoo leuk..dus nu weet jij dat ik ook jouw pagina steeds als interested reader lees!!!!
groeten uit Madrid!
Katrin

12:28  
Anonymous Anoniem said...

Zekers en mooie samenvatting ja.
altijd al afgevraagd hoe een mis in een "zingende" kerk zou zijn.
Heb je trouwens het telefoon nr van die hot chick, ik was verliefd op het enigste gezicht.
Benny's, het ga je goed kerel.

Groeten Stef

09:14  
Anonymous Anoniem said...

He Ben!
hoe is het?
Hoorde dat je vandaag je eerste toets hebt gehad. Hoe is het gegaan?
Heel veel plezier de komende weken met Hil!!

00:26  

Een reactie posten

<< Home