woensdag, april 19, 2006

Californian Roadtrip part 3: Sequoia National Park

Je ziet hier de onderkant van 's werelds grootste boom (83 meter hoog, 9 meter breed). Hij timmert al ruim 2200 jaar aan de weg & still going strong (1 cm p/jaar). En ja je ziet het goed: sneeuw! We zaten dan ook op 2400 meter hoogte.

De laatste beelden van een geweldige roadtrip op z'n Amerikaans, vol extremen. Bram is inmiddels hopelijk thuisgekomen met het bijna failliete Delta Airlines (die op het laatste moment een transfer vlucht afzeggen) & Maya en ik gaan weer aan de slag met het US college life. Voor mij nog 1 maand en dan is het alweer richting huis!

3 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Het was echt wel te vetttt!!!!
Tot over ongeveer een maand!!! and enjoy the last bit in Berkeley!!!

Greetz Bram

02:53  
Anonymous Anoniem said...

Ik kan niet anders dan instemmen! Wat hebben we toch een gave dingen beleefd, toen ik het gister op mijn log aan het schrijven was, had ik een grote glimlach op mijn gezicht!
Nog maar een maand voor jou te gaan...wat vlieg de tijd! Geniet ervan en tot snel,
Maya

11:42  
Anonymous Anoniem said...

Ja Benny's,

Ik sluit me aan bij de vorige schrijver. Wat vliegt de tijd. Nog maar een maandje te gaan.
Neem het er van in de laatste maand! Het zijn trouwens geweldige foto's op je site. Kijk er met plezier naar.

Groeten Stef

08:24  

Een reactie posten

<< Home